Ne varmış, ne yokmuş?

git be adam!

Lütfen artık bitir şunu!
Daha fazla acı çektirme bana!
Telefonlarında bana değerden bahsedip, ikinci sınıf insan muamelesi yapma daha fazla!
Bana değerden bahsedip kendine inandırma...
Kendine inandırıp, hayallerde kaybolmama neden olma, yeter!
Geliyorum diye kandırıp yollarını gözletme bana!
Sabahın köründe gözümü zor açarken senin için, sırf senin için saçlarımı taramak zorunda kalmayayım.
Boyamayayım gözlerimi, dudaklarıma ruj sürmeyeyim.
Günlerce o gün ne giyeceğimi düşünmeyeyim.
Her defasında arabamın arkasına, bir sonraki gün giyeceklerimi ve özenle seçilmiş pijamalarımı koymayayım artık!
Her şey tam olsun o gün, güzel olsun diye uğraşmayayım.
Baktığım her vitrinde sana alacak bir şeyler bulmak istemiyorum! Sonuçta istediğim kadar alayım, sana veremeyeceğim ki!
Hayatımın her anında seni düşünüp, seninle buluşacağım o gün, sadece bir gün, belki de hiç bir zaman olmayacak, olsa da 9 saatten ibaret olacak bir gün için yaşamayayım.
Lütfen, yalvarırım artık çık git hayatımdan!
Hayallerimden,
Yarınlarımdan,
Planlarımdan,
Rakı kadehimden,
Şarkılarımlan,
Mağazaların vitrinlerinden,
Arabamın bagajından,
gözümün önünden git be adam!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder