Ne varmış, ne yokmuş?

Şizo2

Bu sıralar benden olabildiğince uzak olmanın derdindesin.
Bakkala, çöpe, çamaşır asmaya hep o ev arkadaşın olacak hıyar çıkıyor.
Sahi o çocukla aynı evde nasıl oluyor da kalabiliyorsun hala anlayabilmiş değilim.
Korkağın teki!
Geçen bakkal Hüseyin de karşılaştık, baktım göz ucuyla, seni soracaktım. Sorsam mı sormasam mı gelgitlerini yaşarken, ona baktığımı hissettiğini fark ettim, gözleri yerinde oynamaya başlamıştı, nefes alıp verişi hızlanmıştı, yada bana öyle geldi, her neyse! Bu çocuk benden korkuyor buna eminim. Yolda beni görür görmez aniden geri adım atıyor, refleks gibi, gözleri seyiriyor, titriyor , korkuyor işte! Senin gibi değil, hiç bir zamanda olamayacak, komik!
Sen bambaşkasın, herkesten başka. Sen gülünce yaz geliyor, kuşlar uçuşuyor, çocuklar şarkı söylüyor, güneş daha bir sevgiyle ısıtıyor sanki, ağaçlar dans ediyor. Sen gülünce unutuyorum ben kötü olan her şeyi. Dünümü, yarınımı unutuyorum..
Hep sen ol istiyorum, hep yanımda ol.
Neden kaçıyorsun ki benden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder