Ne varmış, ne yokmuş?

it must be something psychological

Bu gün kimsenin çalışma hevesi yok gibi..
sadece sinek vızıltıları, dışarıdan gelen inşaat sesleri, çay kaşığının bardakla yaptığı müziğin sesi var, birde camın ardından sızan güneş... Onun dışında herkes odasına çekilmiş, sessiz sakin çalışmakta.!
Çalışmakta, yada benim gibi bulunduğu andan uzaklaşmış, Cuma nın keyfini çıkarmakta Katie Lee'nin 1961 yılında kaydettiği muhteşem şarkıyı dinleyerek!!!
basıyorum play tuşuna, hoooppp 1960lardayım :)
ruhum, bedenim dinleniyor, sanki arınıyor birazda. Bir de öyle güzel ki, herkes dinlesin istiyorum...
Güzel bir şeyler keşfettikçe çıldırıyorum mutluluktan, sanki yer çekimini buldum. Sonra bu güzellikleri arkadaşlarımla paylaşıyorum, o daha da güzel oluyor sanki... kitap yazmışım, onlara okutuyor gibiyim, sanki şarkıyı ben söylüyorum. Farklı duygular içerisindeyim ifade edilemez :)
Bu kafa neyin kafasıdır bilinmez fakat güzelim ben tüm güzellikler var oldukça!
Huzurlarınızda Katie Lee;
Katie Lee- It must be something psychological



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder