Ne varmış, ne yokmuş?

"3 maç CEZA"




Kendime zarar vermek istiyorum şu sıralar!
Çünkü gereksiz davranışlar içerisindeyim!
Hak ediyorum her şeyi!
Uzak durmam gereken o keyif verici tüm içecekler ve yiyeceklere saldırıyorum! 
Bana ne midem ağrırsa! Ağrımasaymış!
Bana ne midem bulanırsa, başım ağrırsa bilmem nerem ağrırsa bana ne allah aşkına!
Ağrısın, beter olayım! Acısın, içim gibi bedenimde acısın!
Gözlerim, dilim, dudaklarım, kulaklarım, ellerim, ayaklarım, bacaklarım, kalbim gibi onlarda acıyacak, o kadar!
Eğer onlar sebep oluyorlarsa tüm bunlara, cezasını da çekmeliler!
Özellikle o dilimle dudaklarım yok mu?
Sus diyorum konuşuyorlar, ellerime yazma diyorum inatla yazıyorlar, duyma diyorum kulaklarımaaa, duyma!!!!
Beni hayatım boyunca bir kez bile dinlemeyen bu uzuvlarım her şeyi fazlasıyla hak ediyorlar. 
Onlar yüzünden kalbim 3 maç ceza yiyor, oyuna çıkamıyor, ve ben hep kaybediyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder